Vi söker nu en ny kollega! Är det du?

I ditt ansvarområde ingår att lägga beställningar för våra kundprojekt från våra leverantörer i Sverige, Belgien, Frankrike, Schweiz och Italien. Det är du som ansvarar för att det vi sålt till kund blir beställt och levererat.

Du ansvarar även för att hålla ordning på vårt lager, att relevanta lagernivåer upprätthålls, att ta emot beställningar på reservdelar och att beställa dessa från våra leverantörer. Du bokar och bevakar frakt och du måste även kavla upp ärmarna och lossa och lasta gods när speditören kommer.

Vi söker dig som:

  • tycker om att ha många bollar i luften,
  • är noggrann och strukturerad,
  • har en god teknisk förståelse och
  • behärskar engelska i både tal och skrift.

Då det ingår mycket administration i tjänsten måste du tycka om att arbeta med listor i word och excel. Om du har erfarenhet av att arbeta i Visma Administration är det en fördel.

Vår filosofi bygger på ”frihet under ansvar”, vilket innebär att du ska kunna arbeta självständigt, ta egna initiativ samt driva och utveckla dina arbets- och ansvarsområden.

Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Kontakta gärna HR-chef Charlotta Apelgren på 0734-02 05 05 om du har frågor.

Skicka din ansökan omgående till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Urval sker löpande.

Vi sker en ny kollega!